Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2008

About Stavros Lantsias..

"Αθωότητα"...Είναι ο τίτλος της υπέροχης μουσικής , που ακούγεται κατά τη διάρκεια της περιήγησης σας στο blog ...Σταύρος Λάντσιας , ο συνθέτης της ( μέλος και της jazz band "Human Touch" , με συνεργάτες τον David Lynch και τον Γιώτη Κιουρτσόγλου ) , ένας αξιολογότατος μουσικός - πιανίστας ... ( εξ’ ου και η επιλογή μου ...) "Eπιστροφή" ο δίσκος στον οποίο περιέχεται ..

Είναι μεγάλη η ιστορία αυτής μου της επιλογής .. Λίγο η απόλυτη έκφραση μέσω του αγαπημένου μου πιάνου , λίγο η απίστευτη εναλλαγή γαλήνης και έντασης που μου προκαλεί , λίγο οι μορφές των προσώπων που μου φέρνει στο μυαλό ... Σίγουρα πάντως μικρή η σημασία αυτών..

Ήταν απίστευτη η αίσθηση που μου προκάλεσαν τα σχόλια κάποιων φίλων , που για πρώτη φορά , την άκουσαν .. και αυτό είναι που μετράει ...

Επιφυλλάσομαι λοιπόν για ακόμη καλύτερη συνέχεια ..



Δεν υπάρχουν σχόλια: